Vybrali SME

pošli na vybrali.sme.sk

utorok 26. novembra 2013

Reminescencie župných volieb

Na sociálnych sieťach sa vyskytne všeličo. Jeden z mojich známych komentoval takto :
  1. pravdu & lásku z toho šlak trafí

    (vychutnávame)


    (vychutnávame)
    .
  2. pravdu & lásku z toho šlak trafí. Viem že už som to raz písal ale je to taká krásna predstava, že som sa nezdržal a musel som 2x.
    .
  3. hranol sa konečne rozkýve a do roka a do dňa máme nazad tri kraje, hlavným mestom stredoslovenského bude zvolen. A NEBUDÚ samosprávne, tento model sa prudko neosvedčil.
    .
  4. Kotleba si konečne kúpi slušné sako a možno si nájde aj logopéda. Potom sa možno pokúsi aj o funkcie ktoré obsahujú R, ako napr. ministev alebo pvemiév.
    .
  5. máme oficiálne stanovené že podpredseda smeru je horší od vreca zemiakov.
    .
  6. ďalší príspevok do zbierky „ako si pán premiér nasral do huby“ 
    po prvom kole : kaník je noob, prehral s kotlebom, hanba... šak proti kotlebovi vyhráme aj s vrecom zemiakov a neexistuje aby vyhrala extrémna pravica. (aj keď tu mal samozrejme pravdu a extrémna pravica naozaj kontumačne prehrala, lebo MK je extrémna ľavica, ale kto by to riešil )
    .
    po druhom kole : maňka za nič nemôže, nemienim ho absolútne nijako riešiť a za Kotlebu môže SDKU a SaS lebo nepodporili jednotnú kandidátku národného frontu s komunistom na čele. A „keď sa pravicové strany spoja radšej s Hitlerom a antikristom“ (plus ešte zopár kádrov podobného kalibru vymenoval) len aby jemu osobne urobili zle a dali dolu kandidáta smeru, tak sa jednoducho nedá svietiť.
    .
  7. Pohľad na hranola, ako nevyspatý, strhaný jak závit na šróbe a bledý jak hruškové guvno, vysvetľuje na kameru čo sa udialo aj keď sám to zjavne nie že nechápe ale defaultne nie je schopný pochopiť a IMHO stále ešte dúfa že sa mu to celé len sníva. To bolo treba vidieť . A nahrať si. A púšťať si keď vonku prší.
    .
  8. mnoho fcb priateľstiev sa náhle ukončilo čo je len dobre lebo menej somarín sa bude webom šíriť = menej energie fejsbúk spotrebuje = global warming zabije menej ľadových medveďov.
    .
  9. ešte je len pondelok ale halucinácie už vyliezajú : dnes usporiadajú občania BB protest proti ... výsledkom volieb v BB. Myslia tie voľby čo boli predvčerom, nikto ich ani náznakom nefalšoval a/lebo prebehli za účasti 25 a niečo % voličov. V Bystrici. Inde toho bolo ešte menej, to len my Stredoslováci sme sa vypli k výkonom (samozrejme, ja som východňar bo raz vychodňar, furt vychodňar. Ale kedz ši v Rime ta hutor po rimski. Abo tak dajak.) Aj by som niečo povedal ale nemá význam
    .
  10. samotný Ó Veľký Peter Schutz von SME sa nechal čítať že všetci čo sa živia politikov (vrátane novinárov vrátane neho osobne) a mali pred voľbami silné reči a limitovanú fantáziu, by mali chvíľku mlčať lebo ukázali že kkt vedia. Ak vyštudovali politológiu zadara, tak aj toľko asi vedia, ak nie tak vrátiť školné lebo nepomohlo. Asi najsilnejšie slová do vlastných radov a smerom priamo že do seba samého.

    O tri riadky neskôr síce vysmial fica aj maňku že si nenašli nikoho čo by im toto vedel predpovedať, ale to len tak zo zvyku a len na pol srdca. Síce by sa mohlo zdať že aj toto patrí pod bod 1 ale to je osobitná kategória, „slová neomylných držiteľov správneho názoru“.
Btw – dneska samých rasistov stretávam. Viete ako som to zistil? Keď sa ma opýtajú že koho som volil, poviem asi toto :

 Desať rokov robím v justícii, z toho tri roky mi išli rukami všetky trestné spisy na okrese. Priateľka bola dva roky vedúcou v supermarkete ktorý je prvou (zhusta jedinou) aj poslednou zastávkou osadníkov na ceste z/do mesta. A je poslankyňou v malej dedine na juhu slovenska. Mimochodom, Maďarka aj podľa papierov. Náš mladý robil barmana v herni. Voliť sme boli všetci traja.

A keď sa dotyčný po opise mojej rodiny usmeje akože tým pádom je asi jasné koho som volil, asi vie niečo čo ja neviem alebo vychádza z rasistického predsudku alebo... to nie je predsudok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára